Herkkutuotteiden markkinoija - Mona, Markkinointipäällikkö

Mona

Markkinointi pitää huolta, että viesti upeista tuotteista ei mene asiakkailta ohi.

Markkinointipäällikkö Mona Turpeinen aloitti marraskuussa 2019 ja hoitaa Myllyn Parhaan markkinointia, muun muassa printti- ja somemarkkinointia.

- Tiedotamme asiakkaita uutiskirjein sekä tiedottein uusista tuotteista ja sesonkiherkuista. Teemme myös tiivistä yhteistyötä myynnin sekä tuotehallinnan kanssa. Kuvaamme uudet tuotteet ja avaamme ne myllynparas.fi -sivustolle. Ylläpidämme nettisivuja ja teemme muutoksia tuotetietoihin tarvittaessa, Mona kuvaa työtehtäviään.

Food Service -asiakas törmää markkinoinnin työhön esimerkiksi lukiessaan esitteitä ja muita markkinointimateriaaleja. Ne suunnitellaan vastaamaan asiakkaiden tarpeisiin.

- Tällä hetkellä pyrimme korostamaan esimerkiksi gluteenittomien tuotteiden löydettävyyttä nettisivuillamme, sillä ne kiinnostavat paljon. Toimimme yhteistyössä tukkujen kanssa monipuolisesti eri markkinointikanavissa. Lisäksi suunnittelemme ja tuotamme tarpeen mukaan messuille materiaaleja, joita myynti voi käyttää hyväkseen.

Parhaiksi puoliksi työssään Mona listaa tiimityöskentelyn, hyvät tuotteet, joita on mukava markkinoida, loistavan brändin, monipuoliset markkinointiprojektit sekä oman kädenjäljen näkymisen työssä. Jokainen työpäivä on erilainen!

Markkinoinnin lempiherkut

Gluteeniton Juhlalevykakku on maukas ja reseptiuudistuksen myötä kakun voi koristella juhlaan kuin juhlaan, oli sitten kyseessä joulu tai juhannus.

Tähtitorttu on joulun ajan ykkösherkku, päälle reilusti luumuhilloa ja tomusokeria.

Kaura-riisipiirakka OATGOODS on kauraisempi versio normaalista cocktail-riisipiirakasta ja sopii niin arkeen kuin juhlaan.

Myllyn Paras

Myllyn Paras

Uusimmat